> <

Colonia slide 3

RokNavMenu is the core of all the powerful Voxel menu system. Please ensure you are using the latest version of RokNavMenu, available here.

Fusion with MegaMenu

Fusion Menu is a menu theme of the RokNavMenu extension, the addon that drives all RocketTheme template menus. It is primarily a javascript enhanced CSS dropdown menu, that combines standard suckerfish type functionality with animations, transitions and other advanced effects powered by Mootools.

FusionMenu

SplitMenu

A static menu system that displays 1st and 2nd level items in the main horizontal menu and further children in the Sidebar.

SplitMenu

All Menu Items can be edited from Admin → Menu → Menu NameMenu Item.

How to create Child Menu Items

Go to Admin → Menu → A MenuA Menu Item → Select a Parent Item, and it will appear as a child of it.

Image Image