> <

Colonia slide 5

Introducing the New
RokSprocket Layout, Mosaic

Mosaic is a custom template layout, powered by RokSprocket. It displays an interactive arrangement of content blocks in a dynamically created grid structure. Mosaic is the perfect structure for any magazine-type site.

image

Tagging with icons is supported for: computers, movies, fashion, architecture, games, music, sports, or create your own!

For extensive tutorials how to configure RokSprocket Mosaic Layout, please visit this guide in Voxel forum.

A Revolutionary Content Module
with Multiple Layout Options

Tabs Layout

A tabbed content layout, displaying content in dynamic tabs.

List Layout

An accordion / horizontal list layout, for displaying text and/or thumbnails.

Features Layout

A showcase / slideshow layout mode, with image and text support.

Headlines Layout

A ticker layout, perfect for displaying headlines or other text snippets.

1 Provider & Type

Pick a Content Provider from the list of installed and available CCK Extensions and pick the Layout type

2 Content Filters

Use Content Filters to select articles and configure the sort rules to change the order they display in

3 Layout Options

Each layout type has a specific set of options that are used to configure the RokSprocket module

RokSprocket supports a comprehensive control interface, for all layout modes, and is powered by Ajax.